Ga naar de inhoud

Werkwijze

Bij Unique Bedrijfskleding begrijpen we dat het kiezen van de juiste bedrijfskleding cruciaal is voor het imago en de professionele uitstraling van jouw bedrijf. Daarom hanteren we een zorgvuldige en klantgerichte werkwijze om tot een oplossing te komen die perfect past bij jouw specifieke behoeften. Wat kun je bij ons verwachten? Lees hieronder hoe onze werkwijze is.

Stap 1

Kennismaking en inventarisatie

We beginnen standaard met een persoonlijk gesprek waarin we aandachtig luisteren naar jouw wensen, eisen en specifieke bedrijfsbehoeften. Door relevante vragen te stellen en écht met jullie mee te denken, krijgen we een goed beeld van jouw bedrijf en de gewenste bedrijfskleding. Bij jou of bij ons.

Stap 2

Adviseren en ontwerpen

Op basis van de informatie die we hebben verzameld, stellen onze ervaren professionals een persoonlijk advies op. We houden hierbij rekening met jouw merkimago en bedrijfscultuur, maar ook met de gewenste comfort, functionaliteit en het budget. We maken een gepersonaliseerd ontwerp maken voor jouw bedrijfskleding, dat volledig aansluit bij jouw specifieke wensen.

Stap 3

Samples en testen

Na goedkeuring van de voorstellen regelen we samples van je nieuwe persoonlijke kledinglijn, jij kan ondertussen niet wachten om ze te zien en uit te proberen! Ons advies is om de nieuwe kleding te laten passen door de collega’s die het nieuwe pakket zullen dragen. Hun feedback is ontzettend waardevol, want we willen ervoor zorgen dat iedereen 100% tevreden is voordat jij groen licht geeft.

Stap 4

Passen en meten

Om ervoor te zorgen dat de bedrijfskleding perfect past, organiseren we een pas- en maatsessie voor jouw team van collega’s. Dit kan bij jullie op locatie of bij ons in de showroom. Onze experts zorgen ervoor dat elke medewerker de juiste maat en pasvorm krijgt, zodat de bedrijfskleding perfect past en comfort en professionaliteit hand in hand gaan.

Stap 5

Bestellen en leveren

Er kan besteld worden! Dit in ons online kleding management systeem. Deze bestelomgeving vereenvoudigt, versnelt het beheer en de bestelprocedure van jouw bedrijfskleding. Elke medewerker krijgt een account in jullie huisstijl met zijn eigen bedrijfskleding, maten en budget. Zitten jullie binnen een straal van 50 kilometer om Bodegraven? Dan komen we de bestelling hoogst persoonlijk afleveren.

Stap 6

Nazorg en service

Onze service eindigt niet na de levering van jouw bedrijfskleding. We staan altijd klaar om jouw vragen te beantwoorden, problemen op te lossen of aanpassingen te maken indien nodig.  Ons doel is om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met jouw bedrijfskleding en dat deze aan jouw verwachtingen voldoet. Dat is onze unique werkwijze!

Advies nodig?

Laat ons jou adviseren en maak kennis met ons deskundige team. Neem vandaag nog contact op voor een veiligere en professionelere werkomgeving!

In een persoonlijk adviesgesprek van 60 minuten nemen we je mee in onze wereld, of het nu bij jou op locatie is of bij ons. Prik jij een datum?

Plan een afspraak Krijg direct advies

whatsapp