Ga naar de inhoud

Kleding Management Systeem (KMS)

Online bedrijfskleding bestellen? Bij Unique Bedrijfskleding kan het, dankzij ons eigen Kleding Management Systeem (KMS). Dit systeem is erg gemakkelijk te gebruiken en bespaart jou tijd en geld.

Geen gedoe meer dus met Excel-lijsten, e-mails, telefoontjes of zelfs post-its. Bij ons bestel, beheer en manage je alles in één totaalconcept. Zo kan jij eenvoudig en snel alle bedrijfskleding en persoonlijke beschermingsmiddelen bestellen. En het mooie van alles? Ons KMS is een dienst die we jou als klant gratis aanbieden!

Vraag een gratis demo aan

Wat is het Kleding Management Systeem?

Het Kleding Management Systeem (KMS) is een online platform waar jij en je medewerkers gemakkelijk bedrijfskleding kunnen bestellen, beheren en monitoren. Zo’n kledingmanagementsysteem wordt soms ook wel een kledingregistratiesysteem of kledingbeheersysteem genoemd.

Wat voor naam je het beestje ook geeft, feit is dat je geen gedoe meer hebt met omslachtige bestellingen en zoekgeraakte orders. Het KMS zorgt voor een soepel proces en bespaart je een hoop kostbare tijd!

De voordelen van ons Kleding Management Systeem

Bestellen van bedrijfskleding hoeft niet ingewikkeld te zijn. Sterker nog, wij zorgen ervoor dat dit proces gemakkelijk, snel en foutloos gaat. Hoe? Dankzij het Kleding Management Systeem. Door via dit portal je bedrijfskleding en persoonlijke beschermingsmiddelen te bestellen, geniet je van meerdere voordelen.

    • Zo krijg je een gepersonaliseerde webshop met enkel jullie producten
    • Alle bestellingen verlopen online en worden direct ingekocht
    • Je hebt 24/7 online inzage in je orderstatus én complete bestelgeschiedenis
    • Zeer gebruiksvriendelijk voor zowel kledingdragers als beheerder
    • Uitgebreide management rapportages voor nog meer inzicht en grip
    • Hoogste standaarden op het gebied van veiligheid

Hoe werkt het Kleding Management Systeem?

Ons KMS is super eenvoudig in gebruik. Volg deze stappen en je bent klaar om te gaan:

  1. Aanmelden: Meld je aan en maak een account voor je bedrijf.
  2. Personaliseren: Pas de kleding aan naar jouw wensen en stel een collectie samen.
  3. Beheren: Beheer je medewerkers en wijs hen toegang toe tot het KMS.
  4. Bestellen: Laat je medewerkers zelf hun kleding bestellen binnen het door jou gekozen assortiment.
  5. Controleren: Houd de voorraad en bestellingen online bij met een handig overzicht.

Verantwoordelijke aangewezen… en dan?

Je kan in ons kledingmanagementsysteem één of meerdere kledingcoördinator(en) aanwijzen. Deze persoon is vanaf nu verantwoordelijk voor het goedkeuren van bestellingen, het aanpassen van budgetten en kledingmaten en fungeert als contactpersoon tussen jouw organisatie en Unique Bedrijfskleding.

De kledingcoördinator beheert ook de budgetten en evalueert de samenwerking, zodat we kunnen bespreken hoe de wisselwerking tussen ons nóg beter kan. Je kan er trouwens ook voor kiezen om per vestiging een kledingmanager te selecteren, dit vergemakkelijkt het proces voor zowel jullie als voor ons.

Collectie samengesteld… en dan?

Heb je samen met ons de collectie bepaald, dan maken we deze aan in het systeem. Vervolgens vragen we je een lijst aan te leveren met per werknemer:

  • de volledige naam
  • het budget
  • zijn of haar e-mailadres

Deze gegevens importeren we voor jou in het kledingmanagementsysteem.

De volgende stap is het bepalen van de maten. Het is mogelijk dat onze adviseurs bij jullie op locatie komen doorpassen of dat jouw medewerkers bij ons in de showroom langskomen. In sommige gevallen is het ook mogelijk dat medewerkers rechtstreeks in de webshop bestellen.

Besteld via het KMS… en dan?

Heb je besteld via ons KMS? Dan krijg je een orderbevestiging zonder leverdatum. Zijn de gewenste artikelen door ons verzameld, dan krijg je nog een keer een orderbevestiging. Hierop staat de verwachte leverdatum wel vermeld. Op deze manier kunnen we jouw bestellingen nog betrouwbaarder plannen. Je kan je leverdata en bestelgeschiedenis altijd en volledig terugvinden in het KMS. Mocht je desondanks nog vragen hebben over een van je bestellingen, dan mag je ons altijd bellen!

KMS is afgestemd op jouw wensen en rol

Ons kledingmanagementsysteem is afgestemd op jouw wensen en de rol die je hebt binnen het bedrijf. Zo bieden wij een online portal voor inkopers en hebben we een (versimpeld) portal voor werknemers. Bekijk hieronder wat er per portal allemaal mogelijk is:

Portal voor kledingcoördinator

  • Producten inzien
  • Personeel inzien, toevoegen en beheren
  • Maten van personeel beheren (instel optie)
  • Bestellen voor werknemer(s)
  • Budgets toekennen aan werknemer of afdeling
  • Bestellingen inzien
  • Status van de orders inzien
  • Accorderen van bestellingen
  • Uitgebreide historie inzien

Portal voor werknemers

  • Producten inzien en eenvoudig bestellen
  • Dashboard met informatie over budget
  • Inzicht van de openstaande orders
  • Insteloptie voor het aanpassen van de maten

Gebruik ons KMS gratis

Ben of word je klant bij ons, dan maak je helemaal gratis gebruik van ons kledingmanagementsysteem. Waarom? Om de simpele reden dat we ons en jouw leven graag gemakkelijker willen maken.

Vraag een gratis demo aan

We snappen dat de échte kracht en toegevoegde waarde van ons Kleding Management Systeem moeilijk te begrijpen is als je de portal niet voor je ziet. Mede daarom bieden we je maar wat graag een gratis demonstratie aan. Tijdens deze demo nemen onze adviseurs ruim de tijd om het KMS zorgvuldig toe te lichten.

Vraag de demo aan

Vragen over het KMS?
whatsapp